Nyhetsbrev september

Val av förtroendevald

Ni glömmer väl inte att välja förtroendevald på er arbetsplats? Mandatperioden avslutas för alla förtroendevalda den 15 oktober.
Genom att välja en förtroendevald har din arbetsplats möjlighet att påverka frågor som rör arbetsmiljö, villkor, yrket och vårdens utveckling.
En arbetsplats utan förtroendevald riskerar att missa viktiga möjligheter att påverka samt kan gå miste om värdefullt stöd och information.

Valprocess -val av förtroendevalda

Årsmötet

Anmäl dig till årets händelse. Vårt årsmöte går av stapeln i Halmstad den 28 september. Vi firar att Vårdförbundet fyller 40 år, ny styrelse och valberedning ska väljas, Kamilla Petersson föreläser om ”När livet vände – och det blev precis som i alla min drömmar – nästan!” och stipendiater redovisar sin Magisteruppsats. Anmäl senast den 14 september.

Sensus medlemsrabatt

Du vet väl att du som medlem i Vårdförbundet erhåller rabatt på vissa av Sensus aktiviteter.

Sensus kursutbud med gällande rabatter

Hälsningar Styrelsen Vårdförbundet avdelning Halland

Vårdförbundet Direkt