Välkommen på avdelning Gotlands årsmöte 2017!

Alla medlemmar hälsas varmt välkomna till Vårdförbundet avdelning Gotlands årsmöte 2017, tisdagen den 26 september kl. 17:00 på Donners Eventhall.

En ny styrelse ska väljas till avdelning Gotland. Kontakta gärna valberedningen om du vill nominera en kollega eller dig själv.

Vi är mycket stolta att kunna presentera kvällens föreläsare Emma Igelström. Emma är en av Sveriges mest framgångsrika simmerskor genom tiderna. Hon är mest känd för sina fantastiska framgångar inom simning, men hon är även en mycket inspirerande föreläsare. Emma pratar om personlig utveckling, självkänsla och gruppdynamik.

Förutom årsmöte och föreläsning bjuder vi även på en dignande middagsbuffé.

Årsmöteshandlingarna kommer att finnas tillgängliga från den 12 september på vår webbplats samt på expeditionen på S:t Hansgatan 3. På begäran kan handlingarna skickas via e-post eller brev.

Tisdagen den 26 september

Tid och plats

Kl. 17:00-21:00, Donners Eventhall, Mellangatan 9 i Visby

Anmäl dig nu eller senast 12 september!

Vi vill även påminna om vikten av att du avanmäler dig om du får förhinder.

Varmt välkommen!

Önskar Avdelningsstyrelsen Vårdförbundet avdelning Gotland Therese, Fanny, Jenny, Jocke, Marie, Mia, Martin & Sofie

Dags för nyval - nominera dig eller någon annan!

Hösten 2017 ska det väljas ny avdelningsstyrelse, valberedning och kongressombud till avdelning Gotland. Du har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdragen.

Ja, jag vill nominera!
Inför sommarsemestern

Snart är det sommar igen och många av oss kommer att få en välförtjänt semester. Men det finns många frågor kring semestern. Här svarar vi på de vanligaste frågorna som brukar komma till oss.

Kom ihåg att

Vårdförbundet Direkt