Välkommen på informationsträff med Folksam

Du som är medlem i Vårdförbundet och anställd hos en privat arbetsgivare är välkommen på informationsträff med Folksam.

Tid och plats

Tisdag den 3 oktober 2017, klockan 17:00-18:30, i konferensrum 4 på Bollnäs sjukhus.

Få koll på dina försäkringar och din pension

Som medlem i Vårdförbundet och anställd hos en privat arbetsgivare har du andra avtalsförsäkringar än då du jobbade i landstinget. Det finns viktiga skillnader som du själv bör se till att ha koll på.

Nu får du möjligheten att få en överblick över ditt försäkringsskydd och din pension via anställningen och medlemskapet i Vårdförbundet.

Efter informationen får du möjligheten att i lugn och ro gå igenom dina försäkringar med en certifierad rådgivare från Folksam.

Detta är frivilligt och tid bokas enskilt, det kostar dig ingenting utan ingår i medlemsavgiften. Det kan dock löna sig för dig, de flesta har, som gjort genomgångar, hittat något som måste åtgärdas. Det kan vara dubbelförsäkring, fel försäkring, behov av tillägg eller som ungefär hälften av dem som har gjort genomgången, ändrat sitt sparande.

Så välkommen att anmäla dig och få koll på dina försäkringar och din pension!

Vårdförbundet bjuder på frukt och dryck.

Kontaktperson vid frågor: Karin Molin, telefon: 070-235 13 77.

Vid eventuella problem med anmälan kontakta administratör Veronica Wang på telefon: 026-66 45 67.

Anmälan gör du via portalen Aktiviteter och utbildningar

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga