Länsövergripande utbildningsdag för förtroendevalda

Den 22 april bjuder vi in dig som är förtroendevald på arbetsplats till vår länsövergripande utbildningsdag på Quality Hotel Galaxen i Borlänge.

Vi bland annat kommer att prata om lön och samverkan samt hur vi tillsammans arbetar inom de olika divisionerna för att maximera påverkansmöjligheterna inom Regionen och kommunerna.

Mer information och anmälan hittar du här
Halvdagsutbildning för förtroendevalda

Välkommen att anmäla dig till våra halvdagsutbildningar för förtroendevalda i Avesta 24 mars, Mora 14 maj och Falun 26 maj. Vi kommer bland annat prata om lön, vad som är aktuellt just nu och det finns tid för att diskutera era frågor från verksamheten.

Alla våra aktiviteter hittar du i aktivitetsportalen.
Medlemskväll med pensionsinformation

Varmt välkommen på våra populära medlemskvällar med pensionsinformation från KPA. I vår erbjuder vi medlemskväll med pensionsinformation i Mora 9 mars, Avesta 10 mars, Ludvika 11 mars och Falun 12 mars. Från KPA kommer Janne Törnander och pratar om tjänstepensionen. Informationen är mellan klockan 17-19 på alla orter. Ta gärna med eget fika!

Alla våra aktiviteter hittar du i aktivitetsportalen
Nu kommer Vi!

-En digital verktygslåda för dig som är förtroendevald i Vårdförbundet. Med Vi! är det lätt att komma igång och skapa fackligt engagemang på arbetsplatsen. Testa verktygen här.

Till verktygslådan Vi!
FAQ om coronaviruset och ditt jobb

I takt med att coronaviruset sprider sig kan du som arbetar inom vården känna oro och ha frågor både privat och på jobbet. Här finns svar på frågor som kan uppstå. Uppdateras löpande.

Till FAQ

Vårdförbundet Direkt