Medlemsaktiviteter i Blekinge.

Vi ser fram emot att träffa dig vid några av våra intressanta och roliga medlemsaktiviteter nu i maj och juni. Anmäl dig i god tid.

Grattis på Barnmorskedagen!

Hur kommer du att fira Barnmorskedagen den 5 maj? Fota, filma och berätta om ditt livsviktiga yrke i sociala medier och tagga med #minyrkesdag.

Vi firar Sjuksköterskedagen med ett informationsbord i Vämö Center

Fredag den 12 maj klockan 07.30-12.00 uppmärksammar vi sjuksköterskedagen genom att stå vid ett informationsbord i Wämö Center. Du som är legitimerad sjuksköterska, hjälp oss att påverka! Vi behöver din hjälp med att prata om och belysa sjuksköterskans profession. Här har vi möjlighet att påverka tjänstemän, politiker och medarbetare. Kontakta Martin Johansson på telefon 0705-694780.

Medlemsutbildning den 23 maj med temat "Att hålla hela livet"

Är du sugen på att lära dig mer om arbetstider och vilka faktorer som gör att vi orkar arbeta till pensionen? Medlemsutbildningen handlar om hur vi tillsammans ska arbeta för att få en bättre arbetsmiljö med hälsosamma arbetstider.

Anmälan till medlemsutbildning i Karlskrona
After Work Out i Karlskrona

1 juni klockan 17.30 träffas vi på gräsplanen Monsunen (Bakom Pingstkyrkans Second Hand). Tillsammans med Friskis & Svettis kör vi ett gympapass utomhus till musik. Vi i Vårdförbundet vill förmedla en möjlighet att träna tillsammans och samtidigt också ha kul. Vi tror att fysisk träning är en viktig del av ett hållbart yrkesliv.

Anmälan till After Work Out i Karlskrona
After Work Out i Karlshamn

I Karlshamn leder Sylvia Stenfelt oss Vårdförbundare i ett gympapass utomhus till musik. Du kan även välja att springa eller promenera. Alla som vill kan vara med! Den 1 juni klockan 17.30 startar gympapasset på Gräsmattan utanför gamla akutmottagningen i Karlshamn.

Anmälan till After Work Out Karlshamn
Gå med Vårdförbundet i Prideparaden den 3 juni

Välkommen att delta i årets event - Prideparaden i Karlskrona. Vårdförbundet bjuder på färgglatt fika.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga