Biokvällar i november

Biobiljett

Under Vårdförbundsvecka, vecka 47, bjuds du som medlem i Vårdförbundet avdelning Blekinge in till biokvällar. Biokvällar arrangeras vid tre tillfällen under två dagar. Du kan gå på bio i Karlshamn, Ronneby eller Karlskrona och se filmen ”Vilken jävla cirkus”, av Helena Bergström.

Datum: 21 november, Tid: 17.15-19.15
Ort: Karlskrona
Sista anmälningsdag: 14 november
Adress: Biostaden Svenska Bio, Ronnebygatan 28, Karlskrona

Datum: 21 november, Tid: 17.15-19.15
Ort: Ronneby
Sista anmälningsdag: 14 november
Adress: Centrumbiografen, Karlskronagatan 23, Ronneby

Datum: 23 november, Tid: 17.15-19.15
Ort: Karlshamn
Sista anmälningsdag: 14 november
Adress: Bio Metropol, Norra Fogdelyckegatan 24, Karlshamn

Filmens handling:

Hugo har stått och stampat på samma ställe i livet sedan han förlorat sitt livs stora kärlek Agnes. Med världen på sina axlar cyklar han en dag för fort och kör omkull. Hugo faller handlöst mot marken, svimmar av, och vaknar upp på det mest udda ställe – i en cirkusvagn! Den visar sig tillhöra den vänlige och tankspridde cirkusdirektören Casall. En ny värld öppnar sig med otaliga karaktärer som lever ett liv långt bortom vardagen. En kock som inte kan laga mat, en clown som är mer arg än glad och… vackra, mystiska Anna. Vem är hon? Vad är det för hemlighet hon döljer? Långsamt öppnas dörren till ett nytt och annorlunda liv. Men vågar Hugo ta steget?

Vi bjuder på läsk och popcorn!

Anmälan görs via Aktivitetsportalen senast tisdagen den 14/11 och det gäller för samtliga tillfällen. Lämna återbud om du blir förhindrad!

OBS! Anmälningsbekräftelse som du får både via mail och även SMS (skickas till det mobilnummer du lämnat till Vårdförbundet) gäller som biobiljett! Kom ihåg att skriva ut och ta med dig bekräftelsen eller ha din mobil i beredskap!

Vi har ett begränsat antal biljetter så "först till kvarn" gäller.

Varmt välkommen!