After Work Out

Gymnastiksko

Välkomna till Vårdförbundets medlemsaktivitet After Work Out! Det finns två tillfällen att delta, dels 27 september i Karlskrona och dels 28 september i Karlshamn. För att hjälpa andra måste vi också må bra själva. Vårdförbundet avdelning Blekinge tror att träning kan stärka både vår fysiska och psykiska hälsa och är en viktig del av ett hållbart yrkesliv.

Datum: 2017-09-27, Tid: 17:30 - 19:00
Adress: CWC Saltö, Utövägen 3 A Saltö, Karlskrona
Ansvarig: Jonas Ekestubbe

Vi bjuder in våra medlemmar till möjligheten att delta i ett gruppträningspass till musik i samarbete med CWC Saltö. Om så önskas finns även möjlighet för de som önskar att löpa/promenera istället (skriv det i anmälan). Vi bjuder på frukt och återhämtningsdryck efter träningspasset.

CWC erbjuder ett pass med CobraFit högpulsträning. Det är skapat för att både stärka kroppens hållningsmuskler, bättra på flåset och öka smidigheten. Träningen passar alla, vältränad som otränad och är enkel att utföra!

________________

Datum: 2017-09-28, Tid: 16:30 - 17:30
Adress: Gymnastiksalen på Blekingesjukhuset i Karlshamn, Länsmansvägen, Karlshamn
Ansvarig: Martin Johansson

Vi kommer tillsammans med Martina Fagerström att få delta i ett Sh´bam-pass för dig som vill svettas, dansa och ha kul. Om så önskas finns även möjlighet för de som önskar att löpa/promenera istället (skriv det i anmälan). Vi bjuder på frukt och återhämtningsdryck efter träningspasset.

Alla som vill kan vara med!

Vi tror att fysisk träning är en viktig del av ett hållbart yrkesliv. Vi i Vårdförbundet vill förmedla en möjlighet att träna tillsammans och samtidigt också ha kul.

Hjärtligt välkomna!