Vårdförbundsappen stänger – men allt du behöver finns på Vårdförbundet.se

Den 31 oktober stänger vi vår app, men du hittar rätt info och tjänster via webbplatsen.

Tidigare  var det svårt att visa information på ett bra sätt i mobilen. Därför skapades Vårdförbundsappen. som skulle underlätta för medlemmar och förtroendevalda att hitta till ofta sökt information och service. Vi har de senaste åren utvecklat vår webbplats så att den ska fungera lika bra i mobilen som på datorn. Nu har Vårdförbundet en webbplats där det är lättare att få information oavsett om du använder dator söker information från mobilen.

För att säkerställa en hög datasäkerhet bör vi inte ha fler digitala ingångar till Vårdförbundets information än vad som är nödvändigt. Därför kommer Vårdförbundsappen att stängas ned den 31 oktober 2021.
I fortsättningen hänvisar vi till Vårdförbundet.se där du redan i dag hittar den information som finns i appen.

Förtroendevalda som använt appen för att använda medlemsregistret kan gå in via att logga in – gå till Mina tjänster och sedan välja Medlemmar. Då kommer du till Komet.