Kom på studenthelg med årsmöte och Vårdgalan

Den 8-9 november är du inbjuden på studenthelg. Där får du som är studentmedlem vara med och påverka studentorganisationens framtid på årsmötet samt gå på Vårdförbundets vårdgala.

Studenthelgen, som är i Stockholm, börjar fredag den 8 november med Vårdgalan. Där får du lyssna till medlemmar som arbetar innovativt med att utveckla verksamheten i riktning mot en personcentrerad nära vård. Vårdförbundspriset i samarbete med Folksam samt priset Årets vårdchef delas ut. På Vårdgalan presenteras också vinnaren av Årets studenthandledare som går till en person som har varit särskilt kompetent och inspirerande. Vi bjuder självklart på trevligt mingel med engagerade medlemmar samt andra politiker och beslutsfattare inom vården. Passa på att knyta kontakter, påverka och inspireras av andra.

Vid årsmötet den 9 november väljer vi en ny styrelse och valberedning. Vi kommer att diskutera frågor som rör din utbildning och ditt blivande yrke med studentmedlemmar från hela landet. Det kommer också att fattas beslut om vilka frågor Vårdförbundet Student ska driva under kommande år. Dessutom får vi en inspirationsföreläsning på aktuellt tema.

Träffa oss i Stockholm och bestäm hur Vårdförbundet Students framtid ska se ut. Få samtidigt massa ny kunskap och träffa intressanta människor!

Anmälan och kostnad

Deltagandet är kostnadsfritt då Vårdförbundet Student står för resa och hotell. Anmäl dig idag, vi har begränsat antal platser.

Anmäl dig här

Kandidera till styrelsen eller valberedningen för Vårdförbundet Student

Passa på att kandidera till styrelsen eller till valberedningen senast den 4 oktober.

Kandidera till styrelsen

Kandidera till valberedningen