Vårdförbundet vill för framtiden dokumentera medlemmarnas bild av pandemin, både det jobbiga men även glädjeämnen och kamratskap. Har du fångat ett ögonblick av pandemin som du vill dela med dig av?

Vårdförbundet vill sätta fokus på och hylla dig som medlem och ditt arbete under pandemin genom att visa din vardag i en fotoutställning. Ett urval av bilderna kommer att ingå i en utställning i Vårdförbundets Hus tillsammans med bilder som en prisbelönt pressfotograf tagit under pandemin. Dessutom kommer de insamlade bilderna visas som bildspel i Vårdförbundets digitala kanaler.
Mer information om hur du kan ta del av utställningen kommer i början av 2022.

Har du frågor, kontakta anna.eskelius@vardforbundet.se

Vill du vara med och skriva historia och visa din bild av pandemin?
Logga in och ladda upp din bild /dina bilder senast 31 december 2021 via formuläret nedan.

Min bild av pandemin

Yrke
Personerna på bilden samtycker till att bilderna får användas i samband med Vårdförbundets dokumentation av corona-pandemin, t ex i fotoutställning och årsberättelse. Ingen ersättning utgår för publicering

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här