• Bowlingkväll - för alla medlemmar!

Nu är det äntligen dags att träffas! Så samla ihop några kollegor som också är medlemmar. Vi bowlar och umgås i samband med facklig information.

• En stund med vårdförbundet lönar sig!

I mars erbjuder vi digitala drop-in under lunchen. Träffa ombudsmän som jobbar för dig inom region och kommun. Prata löneprocess, lönesamtal och lön. Möjligheter, omöjligheter, rättigheter&skyldigheter i din anställning och om arbetsmiljön på din arbetsplats.

• Söndagsträff på Björnö

Vi i styrelsen ser fram emot att träffa dig som medlem, student eller du som funderar på att bli medlem. Vi bjuder på korv med bröd och Festis.

• Vi bjuder på frukostmacka!

Vi vill träffa dig som är medlem och du som funderar på att bli medlem. Kom och ät frukost, passa på att ställ dina frågor eller ta bara liten pratstund med oss. Kika här på vilka platser vi kommer att finnas. Du behöver inte anmäla dig, kom bara förbi! VÄLKOMMEN!

• Västerås IK bjuder på matchbiljetter!

Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor under pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. Västerås IK är en av många föreningar som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

• Rapport från årsmötet i Västmanland

Den 7 oktober var det årsmöte i avdelning Västmanland och kvällen bjöd på bland annat Bond-tema, bio och val av ny styrelse, kongressombud och valberedning.

• Har du ett fantastiskt skyddsombud?

Den 26 oktober firar vi skyddsombudens dag! Vårdförbundet passar då på att uppmärksamma våra skyddsombud lite extra och synliggöra det viktiga uppdraget. Nominera ditt fantastiska skyddsombud och visa din uppskattning!

• Anmäl dig till webbinarium med Folksam

Vårdförbundet har sina medlemsförsäkringar via Folksam, men vet du vad du har för försäkring? Är du rätt försäkrad i förhållande till din familjesituation? Välkommen till webbinarium den 12 eller 14 oktober. Investera 45 minuter av din tid och få bättre koll på viktiga delar i ditt liv!

• Nu kan du anmäla dig till årsmötet!

Den 7 oktober är det årsmöte i avdelning Västmanland – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om. Dessutom bjuder vi på lättare förtäring och senaste James Bond-filmen på bio!

• Lunch och frisk luft - Vårdförbundet bjuder!

Vill du veta mer om vad som händer och sker gällande arbetsmiljö, arbetstider, lön och medlemskap? Den 25 augusti kan du passa på att äta lunch, prata och ställa frågor till oss ledamöter från Västmanlands styrelse.