Har du en riktigt bra chef? Visa din uppskattning - nominera till priset Uppsalas bästa vårdchef!

Den som är chef eller ledare spelar en otroligt viktig roll för att utveckla vården. Men uppgiften är utmanande! Man förväntas balansera politikens, vårdtagarnas, närståendes och yrkesutövarnas önskemål för bästa möjliga resultat. Som chef ska du snabbt kunna ställa om verksamheten för att säkerställa patienternas säkerhet, lösa bemanningsfrågan och skapa förutsättningar för att personalen, och du själv ska ha en trygg arbetsmiljö att jobba i. Vi vet att det inte alltid är lätt.

Avdelningsstyrelsen önskar att vi kunde tacka, var och en av er, för det goda arbete ni utför.

Nominera en chef som får dig att känna stolthet över din arbetsplats och profession!

Har du en chef som systematiskt och aktivt arbetar för att förbättra arbetsmiljön och som inkluderar personalen i verksamhetsförändringar, som är lyhörd, som lyfter era kompetenser och främjar kompetensutveckling?

Nu har du chansen att uppmärksamma denna chef genom att nominera denne till "Uppsalas bästa vårdchef".

Vi behöver din nominering senast den 15 september!

Avdelningsstyrelsen kommer sedan utse en värdig vinnare baserat på motivering från den som nominerar. Här är det upp till dig, som nominerar, att gnugga hjärncellerna och lyfta din chef genom beröm och uppskattning och det går självklart att nominera flera chefer. Vinnaren kommer uppmärksammas med ett fint pris under årsmötet den 12 oktober.

Uppsala Nominera till Årets chef/ledare

Jag är medlem

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här

Godkännande personuppgifter