Den 30 september är det digitalt årsmöte i avdelning Stockholm. Ett helt år har gått sedan vårt första digitala årsmöte och vi har lärt oss mycket på vägen.

MEN en sak som alltid är återkommande är att vi behöver få in motioner till årsmötet. Det är din chans att vara med att påverka och komma med dina synpunkter på vad som är viktigt att Vårdförbundet gör/arbetar med framåt!

Sista inlämningsdag för din motion är 28/8!

Det har hänt massor under detta så kallade pandemiår där vi har fått testa och arbeta långt förbi vad vi har orkat många gånger. All medlemmar ute i våra olika verksamheter har varit med om händelser och fått erfarenheter som vi aldrig trodde att vi skulle få. Detta genererar många tankar och idéer om hur saker kunde göras bättre eller organisationen skulle kunna arbeta med och som kan omsättas till en motion.

Återhämtning, hälsa, arbetstider, bemanning har genomsyrat debatterna sedan våren 2020. Vårdförbundet Avdelning Stockholm hoppas att vi får många goda idéer omsatta till motioner som vi kan arbeta med framledes.

Så vi behöver dina åsikter - skicka in din motion!

Så här skriver du en motion

Årsmötesinfo