• Grattis Therese!

Tack till alla som deltog i vår Påsktävling! Sju personer hade alla rätt och av dem har vi lottat ut en vinnare som blev Therese Göthe Kardiologen Gävle Sjukhus. Hon vinner en matlåda i glas och en rosa lunchväska. Grattis till henne!

• Påsktävling!

Nu är det dags för vårens tävling där du kan vinna en lunchpåse och en matlåda i glas. Vi kommer att lotta vinnaren bland de som har flest rätt och vinnarens namn samt de rätta svaren publiceras på vår hemsida. Du kan skicka in dina tävlingssvar fram till den 21 april. Lycka till!

• Ett hållbart arbetsliv!

Välkommen till en inspirerande utbildningsdag om arbetsmiljö där vi under dagen gästas av våra föreläsare Camilla Sundberg och Sineva Ribeiro. Passa på att träffa andra förtroendevalda och prata om hur vi gemensamt kan påverka arbetsmiljön.

• Brynäs IF matchbiljetter - enormt intresse!

Som medlem fick du ett unikt erbjudande när Brynäs IF ville visa sin uppskattning för det otroliga arbete du och dina kollegor utfört under pandemin, genom att bjuda på matchbiljetter! Nu är samtliga platser i arenan fyllda och många av dessa utav dig och dina kollegor.

• Grattis till vinnarna!

Tack för alla svar som har skickats in till tävlingen - Vinn en fika till arbetsplatsen! Extra roligt att det var så högt deltagande och att det dessutom var många som hade alla rätt. Bland de rätta svaren, har vi lottat ut 5 stycken vinnande bidrag ute i länet.

• Vi bjuder på bio - Bröllop, begravning och dop

Vårdförbundet bjuder dig som medlem på bio med popcorn och dryck! Tipsa gärna vänner och kollegor som också är medlemmar att anmäla sig, för en trevlig kväll tillsammans! Den här gången erbjuder vi biokvällar i Söderhamn, Ljusdal, Bollnäs och Sandviken.

• Årsfest - för alla medlemmar i Gävleborg

Mingel, mat och underhållning- nu kan vi äntligen mötas fysiskt igen! Den 12 november kl. 18 möts vi på Scandic CH i Gävle för en härlig, energigivande kväll. Anmäl dig idag!

• Tävling: Vinn en fika till arbetsplatsen!

Nu kör vi en ny omgång av våra uppskattade utlottningar. Svara på frågorna senast den 7 november så är du med i lottningen av en smarrig fika till alla medlemmar på arbetsplatsen.

• Nu kan du anmäla dig till årsmötet!

Den 5-7 oktober är det årsmöte i avdelning Gävleborg – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

• Picknick i det gröna!

Under augusti bjuder vi in till picknick på tre olika orter i Gävleborg. Passa på att äta lite gott och prata med oss ledamöter från avdelningsstyrelsen. Du får också möjlighet att träffa kollegor från andra arbetsplatser och byta erfarenheter, tankar och idéer. Varför inte ta med en kollega som inte är medlem, som är nyfiken på Vårdförbundet?